10. desember 2010

Fem nye kategorier - MITT FAVORITTBILDE


Dette bildet er jeg svært fornøyd med. Jeg synes de forskjellige elementene i bildet og lyset i vannet gjør bildet spesielt, annerledes og vakkert. Her var det virkelig naturen som gjorde bildet. Det var en helt spesiell dag og naturen var på sitt vakreste. Jeg er også veldig glad for at det er mulig å ta så gode og klare bilder med kompaktkamera. Nå skal det også sies at jeg har et veldig godt et !

Jeg liker også dette bildet fordi det inspirerer meg. Det gjør at jeg blir inspirert til å ta bilder, finne motiver og bruke tid på å finne komposisjoner på bildene i ettertid, justere kontraster og framheve skygger. Det gjør rett og slett at jeg får lyst til å jobbe hardt med bilder jeg skal ta fremover, og finne det vakre i det jeg tar bilde av.

1 kommentar: