9. desember 2010

Fem nye kategorier - BLENDER

Bilde 1:


Med dette bildet var idéen rett og slett å eksperimentere med blender og lære meg hvilke effekter bruken kan skape. Jeg likte den forfrosne blomsten, og synes det er flott med blender som fanger blomsten sylskarpt og legger resten i en blurry tåke. Motivet ligger i skygge, men lyset ute var fortsatt så lyst at skyggene som skapes ikke er så skarpe, men heller myke og spennende. Jeg har plassert blomsten i interessepunktet, og latt stilken danne en skrå linje som skaper spenning og dynamikk i bildet.

Jeg har redigert lite. Jeg har rotert bildet og gjort det svarte med fremtredende i curves. Originalfoto:



Bilde 2:


Dette bildet går i samme serien som det forrige. Jeg har plassert en grein i interessepunktet og brukt blender for å få liten dybdeskarphet i bildet. Greina blir skarp og detaljert, og det andre uskarp. Jeg har ikke redigert dette bildet annet enn å rotere bildet 120'.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar