7. september 2010

Etikett

Idag har vi jobbet med InDesign, og det er kjempegøy ! Jeg hater å lære nye ting på data, men InDesign er et unntak. Alt blir superprofft, etter bare et par-tre klikk. LIKE IT!

Bildene jeg tok i går skulle brukes til å lage en etikett. I hovedsak bestod bildene mine av rognebær og nyper, og da den eneste jeg vet om som bruker rognebær er moren til typen min (og det smaker kjempeekkelt) brukte jeg bildene av nypene. Nypete er noe av det beste jeg vet, så derfor ville jeg lage en etikett for det. Skriften brukte jeg fordi den gir meg følelsen av gammeldags, og også at produktet er laget på en mer hjemmelaget måte, ettersom skriften er litt som håndskrift. Logoen er min versjon av Nora.


Fekk du ikkje lyst på nypete nå, ja nei, då altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar